In dit project heb ik de iconische Super Smash Bros.-videogame opnieuw gemaakt.
Het hoofddoel van het project was om te leren hoe je op de juiste manier informatie kunt verzamelen.
Bovendien bood het mij de kans om te leren over effectief teamwerk en samenwerking, wat de weg vrijmaakt voor persoonlijke en professionele groei.
Mijn rol in het team
In ons Super Smash Bros.-remakeproject was ik de gevechtsontwikkelaar.
Het was mijn taak om de karakteraanvallen en hitboxes te creëren, de dingen die ervoor zorgen dat personages elkaar raken en schade aanrichten in het spel.
Het was een leuke klus omdat ik aan een spel mocht werken dat ik erg leuk vind.
Retrospective
Na het Super Smash Bros.-project ontdekte ik mijn passie voor combat development, een rol waar ik van hield.
Het project leerde me over spelmechanismen en gebruikersverhalen, waardoor ik mijn vaardigheden en begrip ervan heb vergroot.
Het was een waardevolle opstap die mijn carrière in de dynamische wereld van game-ontwikkeling blijft bepalen.