Project untitled rhythm game.

Over het project

In dit VR-project leidde ik een team om een rhythm game te maken.
We hadden twee hoofddoelen: ten eerste leren hoe we virtual reality in Unreal Engine kunnen gebruiken, en ten tweede om effectief samen te werken als team.
Ik had als persoonlijk doel om te leren hoe ik een team moest leiden.

Mijn rol in het team

Ik was de Tech Lead in ons project.
Ik maakte plannen en zorgde ervoor dat alles op schema bleef.
Ik heb het ook mogelijk gemaakt voor spelers om punten te scoren door de Drones te raken, wat best gaaf was.
Door beide dingen te doen, kon ons team beter samenwerken en dingen voor elkaar krijgen.

Ik heb een functie gemaakt waarin ik de locatie van de drone langs de spline-component vergelijk met de locatie van de speler langs de spline-component.
Als je de drone binnen een bepaalde marge raakt, kiest de functie welk type treffer je raakt.

Ik heb een functie gemaakt waarbij je het juiste aantal punten weergeeft en deze optelt bij het puntentotaal.

Retrospective

Na dit project heb ik geleerd hoe ik met unreal engine moest omgaan en vooral wat leiderschips rollen inhouden.